Gallery

Tømmermænd er for bøsser – Rigtige mænd tager i arena

Post fredag-syndrom

Denne gang skal det handle om den første rigtige bytur og især dagen derpå hvor vi skulle i O2 og se Batman Live!

Første dag i byen; Ihvertfald sådan rigtigt ^^
Casper og jeg havde ladet os overbevise om at vi skulle opleve “Asia Lounge” – det havde sikkert været mægtigt hvis det ikke var for politiet der lige pludseligt syntes de ville være med 😛 – men det skal de da også have lov til, vi endte ihvertald på en bar, og herfra skal lyde et shout-out til Marianne som med charme og rigelige blink fik lokket indtil flere shots ud af bartenderne, også på trods af hun selv havde drukket rigeligt.
Kl. 6 endte det lidt pludseligt da hun fik lyst til at løbe..

Jeg vågnede kl 11 og var en anelse “grøn i hovedet”.. og straks kommer bekymringen om jeg så kan klare at tage ind og se Batman, som jeg har glædet mig helt vildt til, men så skete miraklet. jeg burde vel ikke være overasket over at have tømmermænd eftersom vi havde taget rigeligt med balloner med hjem men efter at have stukket hovedet ud af vinduet og kigget grundigt på den smukke astfalt der omkredser bygningen en etage længere nede var alt ok, tyve minutter, et bad, et slice sandwichbrød, en liter vand og et æble senere var alt ok, aldrig har det gået så hurtigt for mig at gå fra kvalm til superfrisk – et sandt mirakkel 🙂

Casper og jeg tog ind og se Batman live og det var fantastisk, billedderne er ikke noget videre men jeg er pisse taknemmelig for at være her, og jeg håber man kan se at det var stort, for oplevelsen var stor, ligesom gårsdagens bytur med søde mennesker og fed stemning

Tak for denne gang
/Pope  

Scenen og gæsterne inden det gik igang

Slutningsscenen

Fra. v. Casper og Mig

Folk strømmer ind

Snart Klar 🙂

Leave a Reply

